Bestuur en dienstverlening

Burgerzaken

Wat willen we bereiken?

  • Verbetering adreskwaliteit BRP.
  • Adequate opsporing van identiteits- en adresfraude en samenwerking met ketenpartners.
  • Doorontwikkeling digitale dienstverlening Burgerzaken.

Beleidsindicatoren

Indicator

Toelichting

Bron

Realisatie 2020

Begroting 2021

Streefwaarde 2022

Waardering dienstverlening Burgerzaken

Betreft de fysieke balies in de centrale hal van het stadhuis

Diverse bronnen

Er is onderzoek gedaan naar een tool waarmee de klanttevredenheid gemeten kan worden. Omdat het een nieuwe werkwijze betreft voor 2021 is de streefwaarde aangepast.

7,0

7,0

Zelfevaluatie BRP


Zelfevaluatie Reisdocumenten

Jaarlijkse audit op uitvoering werkprocessen en (informatie)beveiliging
Score >90%= voldoende
Score >95%= goed

Rijksdienst voor Identiteitsgegevens

96,6%

99,1%

91,0%

97,5%

92,5%

97,5%

Deze pagina is gebouwd op 03/03/2022 16:06:10 met de export van 12/16/2021 11:05:40