Bestuur en dienstverlening

Dienstverlening

Wat gaan we daarvoor doen?

  • We zetten in op implementatie en doorontwikkeling van de vijf pijlers van de visie Dienstverlening:
    • onze dienstverlening draait om mensen;
    • digitaal waar het kan;
    • met ons is het eenvoudig zaken doen;
    • onze dienstverlening is snel en goed;
    • we werken als één organisatie.
  • In 2022 wordt de overstap gemaakt naar een ander zaaksysteem en krijgen digitale toegankelijkheid, openbaarheid en privacy de volle aandacht.
  • We pakken door op kwaliteitsverbetering via alle dienstverleningskanalen: efficiënt en transparant, snelle & duidelijke service- en productkwaliteit, bereikbaarheid en beschikbaarheid van de kanalen, alsmede klanttevredenheidsmetingen.
  • We bieden dienstverlening waarop inwoners ons kunnen aanspreken. We sturen op de servicenormen en meten we onze beloften over onze dienstverlening aan inwoners, klanten en ondernemers en brengen verslag uit op de website.
Deze pagina is gebouwd op 03/03/2022 16:06:10 met de export van 12/16/2021 11:05:40